joi, 17 februarie 2011

Informare

Deoarece au aparut barfe - pe "surse" - ca unii membrii ai biroului operativ al filialei ar fi luat bani "buni" pentru munca depusa, vreau sa va informez ca eu - secretarul filialei, Dusa Ioan - nu am primit nici macar un singur ban pentru munca prestata de aproximativ 2 luni. Si nici ceilalti membrii ai biroului. Dimpotriva: eu personal am cheltuit din banii mei pentru telefoane, xerox, trimiteri postale, plicuri si etichete, deschidere cont etc. suma de 128 de lei, suma care nu mi s-a decontat. De asemenea mi-am pus la dispozitie apartamentul personal pentru sediul filialei, am folosit art. de papetarie si materiale, aparatura de imprimare, calculator, fax, scaner, internet, mobilierul dintr-o camera - toate personale - pentru desfasurarea activitatii, fara sa primesc nici un singur ban.
Toata cotizatia membrilor intra in contul central, iar la dispozitia filialei nu s-a pus nici un ban.
As avea rugamintea ca cei care afirma unele lucruri sa se documenteze inainte.